08-42 500 500 kontor@vardsupport.se

Är du en hungrig och driven person med säljande egenskaper som drivs av utveckling och att nå uppsatta mål?

Vill du vara en viktig del av ett expansivt företag i en spännande bransch i snabb förändring?

Då tror vi att du kommer att hitta ditt drömjobb hos oss!

Gör karriär inom bemanning

Bland läkare, sjuksköterskor och socionomer blir det allt vanligare att arbeta via bemanningsföretag. I takt med att allt flera behöver vår hjälp med bemanning och uppdrag behöver också vi växa. Vi söker nu därför duktiga medarbetare till våra bemanningsteam inom sjukvård och socialtjänst.

När du arbetar med bemanning hos oss har du rollen konsultchef. Du kommer att erbjuda bemanningsuppdrag till läkare, sjuksköterskor eller socionomer och därigenom hjälpa såväl människor att hitta sina drömjobb som vård och omsorgsgivare att lösa sina bemanningsbehov. Ett utmanande men givande jobb tycker vi!

Du kommer att ha direkt kontakt med både konsulter och kunder och ansvara för hela bemanningsprocessen från första kontakt till bokning och uppföljning av uppdrag.

Som konsultchef har du ett eget lönsamhetsansvar och det är därför viktigt att du har driv och en säljande attityd. Tjänsten innefattar även personaladministration, löneförhandlingar och förhandlingar om arbetsvillkor för våra konsulter samt arbete med kvalitetskontroll. Arbetet innebär mycket tid på telefon och det är därför meriterande om du har tidigare erfarenhet av detta.

Vi erbjuder

– starkt kaffe och ett roligt arbete med härliga kollegor som jobbar mot samma mål;
– breda utvecklingsmöjligheter och möjligheter till goda villkor samt 
– regelbunden säljträning, coaching, och annan utbildning utifrån dina behov och förutsättningar.

Det formella

Vi ser helst att du har relevant eftergymnasial utbildning inom försäljning, vård och omsorg, PA eller HR alternativt relevant arbetslivserfarenhet. Efter provanställning erbjuder vi tillsvidareanställning med flexibla arbetstider och tjänstgöringsgrad.

Vår verksamhet och våra bemanningsteam

Svensk Vårdsupport har varit aktivt sedan 2010 och bemannar med läkare, sjuksköterskor, socionomer, psykologer och chefer inom sjukvård och socialomsorg. Vi har ramavtal med de flesta landsting och ett stort antal kommuner och privata aktörer i hela Sverige. Vi värnar om vård- och omsorgskvalitet och har ambitionen att kombinera effektivitet och entreprenörsanda med stabilitet och trygghet. Vi arbetar hårt för att uppnå en hög kundnöjdhet och samtidigt värna om vår personal, såväl i våra försäljnings- och administrationsteam som i våra konsultteam ute hos kund.

Hos oss blir du en del av ett ambitiöst team med ett brett spektrum av kompetenser. Vi har mycket god sammanhållning på kontoret och är ett professionellt och glatt gäng som ofta hänger ihop även på fritiden. Vi värnar om god hälsa, god arbetsmiljö och en aktiv livsstil. Bland annat anordnar vi tävlingar årligen inom stafett, badminton och golf. Vi finns på Södermalm i Stockholm och under hösten flyttar vi till nya luftiga lokaler, även dessa på Södermalm.

Hör av dig!

Låter detta intressant? Släng iväg ett personligt brev med CV till jobb@vardsupport.se

Urval och intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!

Ps. lägg gärna till en videohälsning om du vill sticka ut i mängden.

Svensk Vårdsupport AB

Org nr: 556809-5375

Alsnögatan 12
116 41 Stockholm

Tel. 08-42 500 500
Fax: 08-550 034 69
kontor@vardsupport.se

       

 

Du hittar oss här