https://jobadsplugin.s3.amazonaws.com/Svensk_Vardsupport.css https://jobadsplugin.s3.amazonaws.com/Svensk_Vardsupport.js
08-42 500 500 kontor@vardsupport.se

Just nu söker vi nya duktiga bemanningshandläggare till vårt bemanningsteam. Är du en klippa på att hitta personal och uppdrag; då kanske du är vår nya stjärna!

Som bemanningshandläggare hos oss blir du en del av ett ambitiöst team med ett brett spektrum av kompetenser. Vi har både jurister, vårdpersonal, läkare, ekonomsnillen, datornördar, HR-experter, supersäljare och atleter i vårt team och alla backar upp varandra. Vår gemensamma nämnare är att vi är specialister på svensk vårdbemanning och brinner för att vara Sveriges bästa vårdbemanningsföretag! 

Arbetsuppgifter
Som bemanningshandläggare hos oss kommer du att arbeta med relationsdriven försäljning av bemannings- och rekryteringstjänster. Vårt kontor finns i centrala Stockholm men vi bemannar vårdcentraler och sjukhus hela Sverige. Du kommer att ha hand om hela processen från rekryteringsprocessens första samtal till personalen är på plats hos vår kund. Arbetet ställer stora krav på förmåga att snabbt lära sig nya tekniker och kunnskapsområden inom allt från arbetsjuridik till försäljningsteknik, förhandlingsteknik, ekonomiska beräkningar och arbetspsykologi. För att bli en stjärnbokare krävs det både stark vilja, dedikerat arbete och ett reflekterande mindset; men som stjärnbokare hos oss kommer du att ha en lysande framtid där du har möjlighet att ta din karriär hur långt du vill!

Kunskapsmässiga kvalifikationer
Vi söker dig som vill göra karriär inom bemanningsbranschen och trivs med högt tempo. Vi tror att du har säljerfarenhet eller arbetslivserfarenhet från bemannings-/rekryteringsbranschen och/eller vårdbranschen. Vi tror också att du har genomgått eftergymnasiala studier inom försäljning, HR, personalvetenskap eller liknande. Har du erfarenhet av affärssystem, CRM och Office-paketet är det meriterande.

Personliga kvalifikationer
Att arbeta med bemanning inom vårdbranschen innebär snabba förändringar och höga krav på att rätt personal bokas in på rätt uppdrag. Du måste ha lätt för att nätverka med nya människor och förmåga att sälja in och övertyga människor om idéer och tjänster. Du måste ha en ”aldrig-ge-upp”-attityd och vara drivande i ditt sätt att arbeta. Vi anpassar oss löpande efter våra uppdragsgivares och personals behov och önskemål varför det är viktigt att du 
har mycket goda svenska språkkunskaper, är lyhörd och har viss analytisk förmåga. Du bör även vara lösningsorienterad och orädd inför nya utmaningar och kundsituationer. Utöver detta måste du ha förmåga såväl att arbeta självständigt som att plocka fram en lysande samarbetsförmåga för att hjälpa och assistera dina kollegor i deras arbete.

Vi erbjuder
en betydande roll i ett modernt företag i kraftig expansion. Det finns alla möjligheter att visa framfötterna, vara en betydande person i företagets utveckling och göra en lysande karriär inom bemanninghos oss. Vi sitter i stora ljusa lokaler på Södermalm i Stockholm. Vi har mycket god sammanhållning på kontoret och är ett professionellt och glatt gäng som ofta hänger ihop även på fritiden. Vi värnar om god hälsa, god arbetsmiljö och en aktiv livsstil. Bland annat anordnar vi tävlingar årligen inom stafett, badminton och golf.

Du är varmt välkommen med din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska framför allt innehålla CV och ett personligt brev. Då vi får in väldigt många ansökningar sätter vi även pris på interaktiva innehåll i ansökningarna. Vill du imponera lite extra på oss kan du spela in en kort video på dig själv med din mobil där du berättar varför just du är rätt person att bli en del av vårt team på Svensk Vårdsupport. Skicka din ansökan och eventuellt videoklipp till jobb@vardsupport.se.